שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות של לקוחות. לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

אנא בחרו את אחד הנושאים.

את הכרטיסים ניתן לקבל בשתי דרכים (בהתאם לבחירה בעת ביצוע ההזמנה):

  1. בקופות האולם ביום האירוע: בהגעה לקופות יש להצטייד בתעודה מזהה, כרטיס האשראי איתו בוצעה העסקה (או 4 הספרות האחרונות שלו) ומספר העסקה. לחלופין, ניתן פשוט להדפיס את אישור ההזמנה שקיבלת במייל ולהביא אותו איתך.
  2. במייל (הדפסה בבית): באירועים מסוימים (ולא תמיד) ניתן לבחור בהדפסה ביתית. אפשרות זו תחסוך לך את ההמתנה בתור לקופה ותאפשר לך כניסה מהירה וחלקה לאירוע. שימו לב! במידה ובחרת באפשרות זו, חובה להצטייד בכרטיס אותו קיבלת במייל. לא תהיה אפשרות לאסוף את הכרטיסים בקופות!

במידה ויש לך סמארטפון עם חיבור למייל, לא קרה כלום. יש להכנס למייל ולהציג למאבטח את הכרטיס בטלפון, אנחנו כבר נסרוק אותו ישירות מהטלפון.
במידה ואין לך סמארטפון או שאין ביכולתך לגשת לכרטיס שבמייל, לצערנו לא תוכל להיכנס לאירוע.
איסוף כרטיסים מקופת האירוע לא יתאפשר במידה ובחרת בהדפסה ביתית!

הכרטיס יגיע אליכם בתור קובץ מצורף למייל אישור ההזמנה. ניתן יהיה לזהות את הכרטיס לפי הברקוד אשר נמצא עליו.
שימו לב לא להתבלבל עם אישור ההזמנה (המייל עצמו)

הקופות בדרך כלל נפתחות כחצי שעה לפני פתיחת הדלתות. ניתן להתעדכן בזמנים בדף האירוע או בפייסבוק שלנו.

לצערנו, כרגע לא ניתן לקבל את הכרטיסים בדואר. למה? עם הזמן גילינו שתקלות בדואר הן לא דבר נדיר כמו שחשבתם ואנו מעדיפים להימנע ממצב בו הכרטיסים שלכם יאבדו בדרך או יגיעו אליכם מאוחר מדי.

מספר דקות לאחר סיום ההזמנה ישלח אליך מייל עם פרטי ההזמנה. במידה וקיבלת מייל זה, ההזמנה בוצעה בהצלחה!
במידה ולא קיבלת את המייל, יש לבדוק בתיקיית הספאם/אחר. במידה וגם שם המייל לא נמצא, ניתן ליצור איתנו קשר ואנו נבדוק את הנושא.

למייל יכול לקחת מספר דקות עד שהוא יגיע לתיבת המייל שלך. אם לאחר מספר דקות המייל עדיין לא נמצא בתיקיית הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית הספאם או בתיקיות אחרות. במידה וגם שם המייל לא נמצא, יש ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון.

כן. המקומות בשולחנות אינם מסומנים כך שתוכלו לשבת היכן שתרצו בשולחן אליו הזמנתם את הכרטיסים.

אל דאגה. בהזמנת כרטיסים לשולחן, המערכת מציגה שורה וכסא פיקטיביים ואין להם שום משמעות. אתם תשבו בשולחן אליו קניתם את הכרטיסים. את פרטי הכרטיסים המלאים ניתן לראות במייל אישור ההזמנה שנשלח אליכם.

כמובן. מערכת הכרטוס שלנו מוגנת בפרוטוקול ההצפנה SSL. פרוטוקול זה נהוג בכל אתרי הקניות המובילים בעולם.

לא! אנו שומרים רק חלק מספרות האשראי על מנת להקל על תהליך הזיהוי שלכם אך במערכת לא נשמרים פרטי האשראי המלאים באופן אוטומטי.

לצערנו, אין אפשרות לחלק את התשלום לתשלומים.

קיימים מעט אירועים אשר מוגדרים כפרטיים. כלומר, אירועים אלו לא פתוחים לקהל הרחב ולכן אנו נמנעים מלפרסם אותם באתר. ניתן תמיד להתקשר למשרדי האנגר 11 או לעקוב בפייסבוק על מנת לקבל פרטים מדוייקים.

זה משתנה מאירוע לאירוע. לרוב האירועים ניתן להיכנס בכל גיל ובאלו שקיימת הגבלה מסוימת – ההגבלה תופיע בעמוד האירוע.

כמובן! בחיים לא נתפשר על נושא שכזה. כל אירוע מתוכנן כך שיתאים לנכים בצורה מלאה וללא פשרות. בהאנגר 11 קיימת מעלית כך שניתן להגיע גם לקומת הגלריה ובאולם הפדרציה קיימת רמפת כניסה. נכים מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך ואנו נמצא עבורם את המקומות הטובים ביותר.

ממש לא. כל אירוע מתוכנן בקפידה ומתוכננת בשבילו סקיצה יייחודית לאולם. אצלנו אף אירוע לא נראה אותו הדבר, זה היופי בהאנגר. יכולות להיות הרבה צורות שונות להופעות אצלנו, כמו ישיבה תיאטרלית, ישיבה סביב שולחנות, ישיבה על טריבונה, עמידה ועוד ועוד.

מופעי 360 הם מופעים בהם מוצבת במרכז ההאנגר במה עגולה מסתובבת ייחודית. בתצורה זו, מתאפשרת אווירה אינטימית יותר באולם וכולם בעצם קרובים יותר לבמה. הבמה שייכת להאנגר 11 והיא ייחודית למופעים בהאנגר. מופעים אלו יכולים להיות בעמידה, בישיבה תיאטרלית או בישיבה סביב שולחנות.