טוען אירועים
אופס! זהו אירוע ישן...
התחלה:
10/07/2019 ב- 21:30
סיום:
25/07/2019 ב- 00:00
אולם
עלות
חינם
סוג מופע
עמידה
פתיחת דלתות
19:00

רוק 360° בנמל תל אביב

גם השנה כמיטב המסורת נמל תל אביב מציג:

הופעות חיות של מיטב האומנים הישראליים תחת כיפת השמיים

והפעם לראשונה על במת 360

ברחבת ארגז החול

מספר המקומות מוגבל ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

 

חברת "אתרים" המנהלת את נמל תל אביב בהפקת האנגר 11 תקיים במהלך חודש יולי הופעות מוזיקה של מיטב האמנים הישראליים תחת כיפת השמיים . מדובר במופעים ייחודיים של יוצרים ישראלים בשילוב כל קצוות התרבות הישראלית. בפעם הראשונה תוקם במה 360 בנמל תל אביב, עליה יתקיימו הופעות חיות הפתוחות לקהל הרחב.

10.7 יום רביעי: עילי בוטנר וילדי החוץ מארחים את הראל סקעת ואביב אלוש

עילי בוטנר מסמן את שנת 2019 כשנת שיא נוספת בקריירה שלו, קריירה אשר גדלה לאיטה, בהתמדה, משיר לשיר. המופעים של עילי בוטנר וילדי החוץ הפכו מזמן למפגן סוחף ואנרגטי של שלל להיטי הפסקול הישראלי והאהוב: שווים, מכתב לאחי, בואי נעזוב, אני אש, היא יודעת, מה שלא הספקתי לומר, רץ אלייך, טיפות, תם ולא נשלם ,תיתן לי יד, נעים עכשיו, קדימה הלאה, ימים של קיץ ועוד.

ההופעה מיועדת לכל הגילאים, במיוחד משפחות.

17.7 יום רביעי:  דודו טסה מארח את טונה

השנים האחרונות היטיבו עם דודו טסה, אשר נהנה ממעמד של זמר, יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי ומפיק מהאיכותיים והמוערכים בישראל. טסה, שנולד וגדל בשכונת התקווה בתל אביב והוציא כבר בגיל 13 את אלבומו הראשון, יוצר להיטים עשירים בטקסטים כנים ומבריקים הזוכים לביקורות מעולות.

דודו טסה הוציא עד כה 12 אלבומים שונים, בהם אלבומי סולו, שיתופי פעולה, ואלבום הופעה. שיריו השונים מככבים שבועות ארוכים במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו. בנוסף, מופיע דודו טסה בארץ ובעולם, וזוכה להכרה ולהערכה רבה. 

טונה בשנים האחרונות הפך לאחד האומנים המדוברים והמבוקשים בישראל. המופע של טונה הוא אחד המופעים המרהיבים שיש כיום בארץ תצוגת תכלית של היפהופ, רוקנרול וים של רגש.

ההופעה מיועדת לקהל מגיל התיכון המעלה.

 

24/7 יום רביעי: שני מופעים בערב אחד : פול טראנק, היהודים מארחים את רד בנד

היהודים הם להקת הארד רוק/פוסט-גראנג' ישראלית. הלהקה הצליחה לבסס את עצמה בקרב מאזינים צעירים, בעיקר חיילים, לכל אורך שנות פעילותה, זאת על אף ההתעלמות של כלי התקשורת ותחנות הרדיו בתחילת דרכה.

רד בנד היא להקת בובנאים ישראלית-אמריקאית המשלבת מוזיקה וקומדיה בצורה ייחודית. הלהקה מפעילה בובות של מספר דמויות קבועות

פול טראנק היא להקת בלוז רוק ישראלית, הכוללת את גל ניסמן, עופר ויינר, יותם אלעזרי ואריאל קשת. באלבומה השני שילבה הלהקה בין מקצבים מעולם המזרח וצלילים מעולם הבלוז-רוק המערבי.

ההופעה מיועדת לחיילים, סטודנטים וקהל מבוגר.