שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות של לקוחות. לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

אנא בחרו את אחד הנושאים.

[fusion_accordion divider_line="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""][fusion_toggle title="איך אוכל לקבל את הכרטיסים שלי?" open="no"]

את הכרטיסים ניתן לקבל בשתי דרכים (בהתאם לבחירה בעת ביצוע ההזמנה):

  1. בקופות האולם ביום האירוע: בהגעה לקופות יש להצטייד בתעודה מזהה, כרטיס האשראי איתו בוצעה העסקה (או 4 הספרות האחרונות שלו) ומספר העסקה. לחלופין, ניתן פשוט להדפיס את אישור ההזמנה שקיבלת במייל ולהביא אותו איתך.
  2. במייל (הדפסה בבית): באירועים מסוימים (ולא תמיד) ניתן לבחור בהדפסה ביתית. אפשרות זו תחסוך לך את ההמתנה בתור לקופה ותאפשר לך כניסה מהירה וחלקה לאירוע. שימו לב! במידה ובחרת באפשרות זו, חובה להצטייד בכרטיס אותו קיבלת במייל. לא תהיה אפשרות לאסוף את הכרטיסים בקופות!
[/fusion_toggle][fusion_toggle title="בחרתי בהדפסה בבית ולא הבאתי איתי את הכרטיס. מה ניתן לעשות?" open="no"]

במידה ויש לך סמארטפון עם חיבור למייל, לא קרה כלום. יש להכנס למייל ולהציג למאבטח את הכרטיס בטלפון, אנחנו כבר נסרוק אותו ישירות מהטלפון.
במידה ואין לך סמארטפון או שאין ביכולתך לגשת לכרטיס שבמייל, לצערנו לא תוכל להיכנס לאירוע.
איסוף כרטיסים מקופת האירוע לא יתאפשר במידה ובחרת בהדפסה ביתית!

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="איך נראה הכרטיס להדפסה בבית שאותו עליי להביא איתי?" open="no"]

ניתן לצפות בכרטיסים ע"י לחיצה על כפתור "צפייה בכרטיסים" אשר נמצא בגוף מייל אישור ההזמנה. ניתן יהיה לזהות את הכרטיס לפי הברקוד אשר נמצא עליו.
שימו לב לא להתבלבל עם אישור ההזמנה (המייל עצמו).

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="מתי נפתחות הקופות לאיסוף הכרטיסים?" open="no"]

הקופות בדרך כלל נפתחות כחצי שעה לפני פתיחת הדלתות. ניתן להתעדכן בזמנים בדף האירוע או בפייסבוק שלנו.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם ניתן לקבל את הכרטיסים בדואר?" open="no"]

לצערנו, כרגע לא ניתן לקבל את הכרטיסים בדואר. למה? עם הזמן גילינו שתקלות בדואר הן לא דבר נדיר כמו שחשבתם ואנו מעדיפים להימנע ממצב בו הכרטיסים שלכם יאבדו בדרך או יגיעו אליכם מאוחר מדי.

[/fusion_toggle][/fusion_accordion]
[fusion_accordion divider_line="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""][fusion_toggle title="איך אוכל לדעת אם ההזמנה התבצעה?" open="no"]

מספר דקות לאחר סיום ההזמנה ישלח אליך מייל והודעת SMS עם פרטי ההזמנה. במידה וקיבלת מייל/SMS זה, ההזמנה בוצעה בהצלחה!
במידה ולא קיבלת את המייל או את ההודעה, יש לבדוק בתיקיית הספאם/אחר. במידה וגם שם המייל לא נמצא, ניתן ליצור איתנו קשר ואנו נבדוק את הנושא.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="לא קיבלתי את מייל אישור ההזמנה. מה לעשות?" open="no"]

למייל יכול לקחת מספר דקות עד שהוא יגיע לתיבת המייל שלך. אם לאחר מספר דקות המייל עדיין לא נמצא בתיקיית הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית הספאם או בתיקיות אחרות. במידה וגם שם המייל לא נמצא, יש ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="ברצוני להזמין כרטיסים בשולחן אך אין מספיק מקומות צמודים. האם נוכל לשבת ביחד בכל מקרה?" open="no"]

כן. המקומות בשולחנות אינם מסומנים כך שתוכלו לשבת היכן שתרצו בשולחן אליו הזמנתם את הכרטיסים.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="הזמנתי כרטיסים לשולחן אך מופיעים לי מספרי שורה וכסא מוזרים. מה זה אומר?" open="no"]

אל דאגה. בהזמנת כרטיסים לשולחן, המערכת מציגה שורה וכסא פיקטיביים ואין להם שום משמעות. אתם תשבו בשולחן אליו קניתם את הכרטיסים. את פרטי הכרטיסים המלאים ניתן לראות במייל אישור ההזמנה שנשלח אליכם.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם הרכישה באתר מאובטחת?" open="no"]

כמובן. מערכת הכרטוס שלנו מוגנת בפרוטוקול ההצפנה SSL. פרוטוקול זה נהוג בכל אתרי הקניות המובילים בעולם.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם פרטי האשראי נשמרים במערכת?" open="no"]

לא! אנו שומרים רק חלק מספרות האשראי על מנת להקל על תהליך הזיהוי שלכם אך במערכת לא נשמרים פרטי האשראי המלאים באופן אוטומטי.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם ניתן לשלם בתשלומים?" open="no"]

לצערנו, אין אפשרות לחלק את התשלום לתשלומים.

[/fusion_toggle][/fusion_accordion]
[fusion_accordion divider_line="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id=""][fusion_toggle title="שמעתי על אירוע שלא מופיע באתר. איך זה יכול להיות?" open="no"]

קיימים מעט אירועים אשר מוגדרים כפרטיים. כלומר, אירועים אלו לא פתוחים לקהל הרחב ולכן אנו נמנעים מלפרסם אותם באתר. ניתן תמיד להתקשר למשרדי האנגר 11 או לעקוב בפייסבוק על מנת לקבל פרטים מדוייקים.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם יש הגבלת גילאים בכניסה לאירועים?" open="no"]

זה משתנה מאירוע לאירוע. לרוב האירועים ניתן להיכנס בכל גיל ובאלו שקיימת הגבלה מסוימת – ההגבלה תופיע בעמוד האירוע.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="האם כל אירוע מונגש לנכים?" open="no"]

כמובן! בחיים לא נתפשר על נושא שכזה. כל אירוע מתוכנן כך שיתאים לנכים בצורה מלאה וללא פשרות. בהאנגר 11 קיימת מעלית כך שניתן להגיע גם לקומת הגלריה ובאולם הפדרציה קיימת רמפת כניסה. נכים מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך ואנו נמצא עבורם את המקומות הטובים ביותר.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="הייתי בהופעה של עידן רייכל לפני קצת זמן. האם האולם יראה אותו הדבר בהופעה של הדג נחש?" open="no"]

ממש לא. כל אירוע מתוכנן בקפידה ומתוכננת בשבילו סקיצה יייחודית לאולם. אצלנו אף אירוע לא נראה אותו הדבר, זה היופי בהאנגר. יכולות להיות הרבה צורות שונות להופעות אצלנו, כמו ישיבה תיאטרלית, ישיבה סביב שולחנות, ישיבה על טריבונה, עמידה ועוד ועוד.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title="מהם מופעי 360? מהי הבמה המסתובבת?" open="no"]

מופעי 360 הם מופעים בהם מוצבת במרכז ההאנגר במה עגולה מסתובבת ייחודית. בתצורה זו, מתאפשרת אווירה אינטימית יותר באולם וכולם בעצם קרובים יותר לבמה. הבמה שייכת להאנגר 11 והיא ייחודית למופעים בהאנגר. מופעים אלו יכולים להיות בעמידה, בישיבה תיאטרלית או בישיבה סביב שולחנות.

[/fusion_toggle][/fusion_accordion]